



















Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?
Tehnomax je maksimalno posvećen potrošačima i njihovom zadovoljstvu. Zato u najvećoj mogućoj mjeri vodimo računa da vam iskustvo kupovine učinimo što jednostavnijim i prijatnijim. Želimo da kupljeni uređaji do vas stignu bezbjedno i brzo. Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do naših magacina, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu sa preporukama i propisima proizvođača.
U Tehnomax-u se briga o kupcima nastavlja i nakon njihove kupovine, kroz našu Službu za brigu o potrošačima. Služba za brigu o potrošačima je na raspolaganju svim kupcima koji iskuse bilo kakvu neprijatnost u radu kupljenog uređaja ili žele da ulože reklamaciju ili prigovor bilo koje vrste. Reklamaciju možete prijaviti u našim maloprodajnim objektima širom Crne Gore. Više o načinima prijema reklamacija možete pročitati u nastavku teksta.
Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na sledeće načine: u maloprodajnom objektu, pisanim putem, na mail: [email protected], odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu fiskalnog računa ili drugog dokaza o kupovini na uvid (kopija fiskalnog računa, slip, izvod iz banke i slično).
Pogledajte spisak svih Tehnomax maloprodajnih objekata i pronađite vama najbližu prodavnicu
Ukoliko je potrošač nezadovoljan uslugom ili ima primjedbu, sugestiju na rad maloprodajnog objekta i/ili njihovih zaposlenih u bilo kojem trenutku kritiku, komentar ili sugestiju može dostaviti pismenim putem, putem elektronske pošte ili u najbližem maloprodajnom objektu svakog radnog dana i subotom u periodu od 8 do 21 čas, odnosno slanjem poruke na e-mail adresu: [email protected].
Svaka roba na webshop-u ima svoju sliku i opis. Iako smo se trudili da slike i opisi budu vjerodostojni, ne možemo garantovati apsolutnu tačnost podataka. U slučaju da roba ne odgovara njenoj slici ili opisu sa sajta kupac ima pravo da je vrati, pri čemu će mu kompletna vrijednost računa biti nadoknađena. U slučaju kvara u garantnom roku, kupac se može obratiti u bilo kojem maloprodajnom objektu Tehnomax-a.